星期六 22 七月 2Ë jonge duiven vlucht vanuit Weert. Vorige week hadden we alle 52 jonge duiven ingekorfd, 不幸的是,进展非常顺利,最终 30 回来. 所以在第一次飞行时立即损失了 22 鸽子.
我们认为这有几个原因. 风再次不利, 这个也是从南方来的, 而预测是西南风会吹更多. 由于鸽子放飞时总是先向西飞,如果还有南风,它们会停留在我们部门的西侧,一半的鸽子飞向荷兰北部. 然后回来,尤其是第一次飞行,总是很困难.
此外,我们的鸽子在四月和五月这几个月里学习得还不够,因为他们并没有真正离开鸽舍。, 他们只是绕着阁楼转圈, 所以他们经验很少.
上笼当晚, 当天气相当温暖时,该部门决定将整辆卡车从下到上装满篮子. 一般情况下是顶部 2 空出几排,以便卡车内有更多的氧气和空气, 不幸的是,到了最后,该部门却另有决定. 为什么? 给我们打一个大大的问号. 到最后只有 4.473 鸽子在卡车上同行, 如果有那么 max 6.000 然后就可以拥有最上面的一个 2 行可以保持打开状态.
无论如何,现在是本周的航班. 许多年轻人在本周晚些时候返回, 所以这次我们可以做到 28 加入.
幸好天气不太热, 气温适宜,风也相当好, deze kwam nu uit het ZW. Een Westen wind is nog beter voor een goeie terug komst maar ZW kan ook.
Er werd gelukkig niet te vroeg gelost, dit keer om 8.45 小时. Echt vroege lossingen zijn vaak funest voor de duiven omdat dan de lucht nog niet goed helder is en het zicht daardoor niet goed. De oriëntatie is dan vaak moeilijk voor de duiven.
De eerste duiven behaalden bijna een snelheid van 100 公里每小时. Dus rond 10.20 uur zouden de eerste duiven thuis komen. 所以它发生了. Er vloog om 10.19 uur een koppeltje van ongeveer 15 duiven heel hoog over ons heen richting Denekamp. Daar gingen er 3 vanaf, omdat ze heel hoog waren duurde het wel een rondje of 4 voordat ze beneden waren.
Met de lokduif erbij gingen ze toch nog vrij snel op de ren en antenne zitten. Ze werden alle 3 geklokt op 10.20 uur en een aantal seconden.
与上周相比,其他鸽子这次表现相当不错, 最终有 27 的 28 回来. 随着几羽鸽子的加入,我们有望在下周末再获得一羽 30 做鸽子.
第一个 3 鸽子在我们协会中占有一席之地 6, 7 在 8 和的 28 上笼的鸽子 13 价格. 总而言之没有错 (看效果).
通厄伦将参加下周的节目.
祝你好运所有.